sobota, 9 stycznia 2016

WYZWANIE KIEDYŚ PRZECZYTAM - EDYCJA 2016



Zwykle nie biorę udziału w wyzwaniach książkowych, ale tym razem pomyślałam sobie, że może czas to zmienić! Natrafiłam niedawno na to jakże przyjemne wyzwanie organizowane przez Lustro Rzeczywistości. Bardzo cieszę się, że powstają takie wyzwania, ponieważ chyba każdy książkoholik ma zawsze, ale to zawsze dużo książek do nadrobienia, a to wyzwanie jest niezłym motywatorem do działania. Jest ono, więc także idealne dla mnie, ponieważ jak niektórzy wiedzą jestem mistrzem ciągłego nadrabiania, nic tylko brać udział! 

Więcej o wyzwaniu dowiecie się TUTAJ! 

A oto mój STOSIK #1 (Zapewne na numerze jeden się skończy, jednak nigdy nic nie wiadomo :))


LISTA KSIĄŻEK:


1. Markus Zusak - "Złodziejka książek"
2. Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu"
3. Ransom Riggs - "Osobliwy dom pani Peregrine: Tom 1" [RECENZJA]
4. Kate Atkinson - "Jej wszystkie życia"
5. James Frey - "Endgame. Klucz Niebios: Tom 2" [RECENZJA]
6. M. J. Arlidge - "Ene, due, śmierć: Tom 1" [RECENZJA]
7. Nicholas Sparks - "Ostatnia piosenka" [RECENZJA]
8. Stephen King - "Cmętarz zwieżąt" [RECENZJA]
9. Emmy Laybourne - "Monument 14. Odcięci od świata: Tom 1"
10. Harlan Coben - "Sześć lat później"
11. F. Scott Fitzgerald - "Wielki Gatsby"
12. Lissa Price - "Starter: Tom 1"



Tak sobie patrzę na ten stosik i niektóre książki czekają na mnie już naprawdę parę ładnych lat (np. "Jej wszystkie życia"), ale są tu także świeżynki, których już teraz nie mogę się wprost doczekać (np. "Dziewczyna z pociągu"). Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wcisnęła do tego stosika choć jednej książki Kinga i dlatego możecie podziwiać tutaj także grzbiet "Cmętarza zwieżąt" (Dla niewtajemniczonych: Pisownia wcale nie jest niepoprawna.)


Mam nadzieję, że i wy skusicie się na udział w tym całorocznym wyzwaniu :)



24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Już od paru lat u mnie leży i chyba wreszcie muszę się za nią zabrać :D

      Usuń
  2. Bardzo piękny stos! Witaj w wyzwaniu i trzymam kciuki, byś rozprawiła się szybko ze stosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, dziękuję.
      Mam nadzieję, że mi się uda :)

      Usuń
  3. Koniecznie przeczytaj "Ostatnia piosenka". Książka jest świetna i na prawdę wciąga :)
    Zapraszam do mnie czas-dla-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Jesiennej miłości" powiedziałam sobie, że muszę coś jeszcze przeczytać Sparksa, a "Ostatnia piosenka" jest naprawdę zachęcająca, więc nic tylko czytać :)

      Usuń
  4. Ja wymiękłam w tamtym roku, ale trzymam kciuki, tym bardziej, że masz naprawdę dobre książki w stosiku. U mnie też leżą "Jej wszystkie życia" - leżą i kwiczą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam tamten rok był trudniejszy, więc może w tym roku będzie lepiej?
      Ach te "Jej wszystkie życia" :D
      Na mnie też czekają już trochę czasu.

      Usuń
  5. ,,Złodziejka książek" i ,,Cmętarz zwieżąt" to świetne historie, które warto poznać. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złodziejka książek" zapowiada się morzami czy może nawet oceanami płaczu z tego co wiem. Jeju, ostatnio strasznie emocjonalnie podchodzę do książek, co niektóre nie tknę to płacz :D
      "Cmętarz zwieżąt" na pewno musi być dobry, bo to mój mistrz ją napisał, więc się o to nie martwię :)

      Usuń
  6. Wspaniale prezentuje się Twój stosik. Sama biorę udział w wyzwaniu, więc trzymam za Ciebie kciuki ;) Polecam Wielkiego Gatsby'ego oraz Osobliwy dom Pani Peregrine :) I oczywiście Kinga!

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      King to King, musi być dobrze :) Wielki Gatsby to już taki klasyk, że aż mi wstyd, że jeszcze nie został przeze mnie przeczytany, a leży już troszkę czasu na półce. Natomiast Osobliwy dom pani Peregrine to w pewnym sensie jeszcze większa motywacja, bo w tym roku ma wyjść film, więc podwójnie nie mogę się doczekać! :)
      Przyszłam na chwilkę zobaczyć twój stosik i widzę Endgame! Także, więc trzymam kciuki i życzę miłego zaczytania! :>

      Usuń
  7. "Cmętarz zwieżąt" czyta się bardzo przyjemnie :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój stosik, szczególnie Coben, bo miałam okazję go już czytać, jak również "Ene, due, śmierć: Tom 1", bo mam tę pozycję sama w planach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, twój stosik też jest niczego sobie :) Mróz, Nesbø i trochę klasyków to dobre zestawienie.

      Usuń
  9. Powodzenia. :D
    Z tych książek czytałam tylko "Cmętarz dla zwieżąt", a "Osobliwy dom pani Peregrine" już czeka na półce.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym zapoznała się z "Osobliwym domem..." i "Złodziejką ...". Życzę Ci przyjemnych lektur i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też nie mogę się już doczekać lektury ;)

      Usuń
  11. Też mam taki stosik i z miesiąca na miesiąc on rośnie i rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości ten stosik to jedynie schyłek góry książek do przeczytania.. :D

      Usuń
  12. Same głośne i świetne tytuły, powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Na wstępie wiedz, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż z jakiegoś powodu znalazłeś się właśnie tutaj.

Wykorzystując, więc już tę jakże wspaniałą sytuację: proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki tym paru słowom czy też zdaniom wiem, że ktoś choć podejmuje się próby przeczytania zamieszczonych tutaj tekstów. Także, tym którzy wyrazili swoją opinię na blogu dziękuję z całego serduszka!

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania :)
~Emi✌