środa, 17 lutego 2016

KULTURALNE PODSUMOWANDO #0 - Informacyjnie



Witajcie kochani!


Dzisiaj nie całkiem książkowo, ale myślę, że nadal ciekawie :) Pomyślałam, że ze względu na to, że moje zainteresowania to zdecydowanie nie tylko książki (co czasem widać dobitnie po częstotliwości wrzucania recenzji na bloga...) warto się z wami podzielić moją nieksiążkową stroną. Uznałam także, że dobrze jednak by było pozostać choć trochę w temacie kultury jako takiej także dlaczego by nie zrobić co jakiś czas dla was szeroko pojętego podsumowanda?


CO ZNAJDZIE SIĘ W PODSUMOWANIU?

Przede wszystkim propozycje filmowe, serialowe, muzyczne oraz może także małe podsumowania książkowe: stosiki i inne. Generalnie znajdziecie tam wszystko co zdołałam obejrzeć, przesłuchać oraz czym się zachwyciłam (niestety też i na czym się zawiodłam, choć mam nadzieję, że nie będzie tego nigdy za wiele) przez czas pomiędzy postami.


CZĘSTOTLIWOŚĆ:

Ta seria raczej nigdy nie będzie wybitnie regularna. Wszystko zależy od tego ile zbierze się materiału na post. Chciałabym po prostu, żeby było tego materiału dość sporo, a nie zaledwie np. dwa/trzy filmy. Nie. Zdecydowanie chciałabym zaoferować wam coś więcej :) Dlatego zakładam, że możecie spodziewać takich postów co powiedźmy 2-3 miesiące, ale bez dokładnych terminów.

Dobra. Napisałam się. Pewnie macie już mnie dość także:

Najbliższe podsumowando szykuje się pod koniec lutego, a ja już nie mogę się doczekać, aby wam je przedstawić! Oczywiście chciałabym poznać także wasze zdanie na temat nadchodzącej serii ;)

A jak na razie papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Na wstępie wiedz, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż z jakiegoś powodu znalazłeś się właśnie tutaj.

Wykorzystując, więc już tę jakże wspaniałą sytuację: proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki tym paru słowom czy też zdaniom wiem, że ktoś choć podejmuje się próby przeczytania zamieszczonych tutaj tekstów. Także, tym którzy wyrazili swoją opinię na blogu dziękuję z całego serduszka!

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania :)
~Emi✌