sobota, 16 kwietnia 2016

Stosik #1




Nowe książki na półce to zawsze dobry powód do uśmiechu!

Ostatnio zamówiłam sobie paczuchę z nieprzeczytane.pl (kocham ♡), więc w zasadzie miło by było podzielić się z wami moją radością :> Zapowiadają się naprawdę same cudowności poza jedną wielką niewiadomą w postaci niespodziewanie kupionej przeze mnie książki w kawiarni Tubajka w Łodzi, która zorganizowała bardzo fajną akcję. A mianowicie: mogliśmy wybrać książkę tylko na podstawie zamieszczonego cytatu, który może (choć oczywiście nie musi) zachęcić nas do zakupu danej książki i to tylko za 1-2 zł także musiałam tam zajrzeć i coś kupić ;) Więcej info tutaj: https://facebook.com/Tubajka
(Jak wiadomo raczej nie można się spodziewać książek wybitnie nowych, są to głównie książki dużo starsze, ale za to z bogatą historią :))


Oto jak wyglądała tajemnicza paczucha:
 


A się w niej kryło?
"Pół wieku. Zagranica" autorstwa Jerzego Putramenta




Co więcej znalazłam list schowany w tej właśnie książce. Szczerze mówiąc nie wiem do kogo był on kierowany - zapewne do poprzedniego właściciela książki - jednak ma już trochę lat (jeśli dobrze odczytałam został napisany 3 kwietnia 1957 r). A oto on:




Miałam w planach zrobić mały unboxing z zamówioną paczuchą w roli głównej.. niestety mój kochany tato mnie wyprzedził, więc może następnym razem :D Na razie musicie, więc zadowolić się rozpakowanym już stosikiem:




A zakupione pyszności to:

"Czarna samica kruka" - Dariusz Pawłowski
"Doktor Jekyll i Pan Hyde" - Robert Louis Stevenson
+ "Pół wieku. Zagranica" - Jerzy Putrament
"Wszechświat kontra Alex Woods" - Gavin Extence ♡
"Dziennik" - Anne Frank
"Rudy" - Jack Ketchum
"Medaliony" - Zofia Nałkowska


W najbliższym czasie powinnam zabrać się za parę książek z tego zestawu, nie ma innej opcji!

14 komentarzy:

  1. Ale piękności, zazdro mocno :< Ja ostatnio nie mam możliwości poszerzyć swej biblioteczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci góry nowych książek na półkach ^^
      Ja właśnie od dawna nie robiłam większych zakupów, więc jak tylko była okazja nie mogłam się powstrzymać :D

      Usuń
  2. Żadnej książki nie znam xD
    Aż wstyd! Czekam na Twoje opinie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zdobywałam się w książki na takich stronach, ale widzę, że warto. Może spróbuję. Bo Twoje książki są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto szczególnie patrząc na sprawę cenowo. Różnice są już naprawdę zauważalne c;
      Książki dziękują za komplemencik ^.^

      Usuń
  4. Z chęcią podebrałabym książkę Ketchuma! Po przeczytaniu Dziewczyny z sąsiedztwa jestem ciekawa co jeszcze może nam zaoferować autor:)
    No i Dziennik Anne Frank, który mam w planach od jakiegoś czasu, chociaż ostatnio jakoś nie mogę się zabrać za tego typu dzieła. Mają w sobie za dużo smutku, do tego trzeba mieć raczej "specjalny nastrój" albo to tylko ja :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygodę z Ketchumem chcę zacząć od Rudy'ego, żeby troszkę wyczuć autora, a potem zapewne zabiorę się za Dziewczynę z sąsiedztwa :) Podobno jest to autor przez którego odczuwamy naprawdę wiele podczas lektury czasem nawet aż za, więc czas się z nim zapoznać!
      Ja także potrzebuję tego specjalnego nastroju do takich książek, a właśnie coś czuję, że jesten już gotowa na to starcie, więc życzcie mi powodzenia ;)

      Usuń
  5. jestem ciekawa książki "Wszechświat kontra Alex Woods". takiej niespodzianki paczuszki bym się bała:p
    pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie ciekawość zżera, więc jak już skończę Oddechy następny w kolejności będzie chyba właśnie Alex :)

      Usuń
  6. "Wszechświat kontra Alex Woods" - strasznie dużo dobrego słyszałam o tej książce. W sumie mam ją w planie, ale jakoś cały czas odkładam ją na później. Stosik świetny - życzę Ci przyjemnej lektury :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekscytacja rośnie z dnia na dzień :D
      Muszę się trochę uspokoić, bo coś czuje, że mój nadmiar oczekiwań odbije się mocno na książce, a bardzo bym tego nie chciała ;)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Ja właśnie miałam wysokie oczekiwania i chociaż książka nie była zła to nie była też wyjątkowa jak dla mnie :(

      Usuń
    3. Ja właśnie chciałam odczekać troszkę, żeby się jakoś specjalnie nie nakręcać na arcydzieło, ale ostatnio znowu mnie nosi i nw już co z tym zrobić.. Będę musiała, chyba się wreszcie za nią zabrać, nie ma innej opcji ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Na wstępie wiedz, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż z jakiegoś powodu znalazłeś się właśnie tutaj.

Wykorzystując, więc już tę jakże wspaniałą sytuację: proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki tym paru słowom czy też zdaniom wiem, że ktoś choć podejmuje się próby przeczytania zamieszczonych tutaj tekstów. Także, tym którzy wyrazili swoją opinię na blogu dziękuję z całego serduszka!

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania :)
~Emi✌