sobota, 13 sierpnia 2016

Wyjazdowe zdobycze czyli Stosik #3





Hej, hej!

Jak zwykle w zamyśle ten post miał być dużo wcześniej, ale okazuje się, że nawet w wakacje można mieć niezłe urwanie głowy :''') Nieważne, generalnie może wiecie, a może nie, ale w drugiej połowie lipca byłam na wyjeździe. Wróciłam do was uśmiechnięta z początkiem sierpnia, a tu już minęła połowa miesiąca! To dopiero magia!

Wyjazd jak wyjazd, nie mógł się po prostu obejść bez chociażby paru nowych książek na półce - na której już powoli zaczyna brakować mi miejsca na te cudeńka. Nie jest tego dużo, ale wystarczająco żeby można było o tym fakcie w ogóle wspomnieć. Poza tym, chciałabym bardzo powoli uspokajać się z kupowaniem książek, bo naprawdę niedługo moja biblioteczka tego nie wytrzyma. 

Ja wam mówię, pewnego dnia nagle obudzę się w nocy o jakiejś 4 nad ranem słysząc głośne "BUM!" i zobaczę książkowe pobojowisko pod nogami... Oczywiście oby nie, ale wiecie, różnie w życiu bywa :D


No dobrze, przejdźmy więc do stosiku! Oto moje zdobycze:



"Duma i uprzedzenie" - Jane Austen
"Detektywi w służbie miłości" - Agata Christie
"Druga szansa" - Katarzyna Berenika Miszczuk
"Czarna loża jasnowidzów" - Fabio Delizzos
"John ginie na końcu" - David Wong


I jak? 
Czytaliście coś z tego zestawienia? 
Co polecacie, a co odradzacie? 
Dajcie znać w komentarzach :)



______________________________________________________________
Jeśli tylko się wyrobię jutro będziecie mogli poczytać na temat moich wrażeń z "Nocy Jokerów" z której to wróciłam.. dzisiaj, o 6 rano, a czy zadowolona to już dowiecie się później ;)

 

22 komentarze:

  1. No wiadomo, że czytałam! Duma i uprzedzenie! Ostatnio znowu do niej powróciłam!
    Kocham tę powieść! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Darcy czeka.. Muszę go wreszcie poznać, bo aż mi głupio :<

      Usuń
  2. Najmocniej jestem ciekawa "Czarnej loży jasnowidzów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie czyta ją mój tata, ale trudno mi cokolwiek od niego wyciągnąć na jej temat :D

      Usuń
  3. Niestety nic nie czytałam, a "Dumę i uprzedzenie" znam tylko z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet filmu nie znam, bo bałam się oglądać, bo poznałabym całą historię :c Czasem kierowanie się zasadą "najpierw książka, potem film" jest bardzo uciążliwe :D

      Usuń
  4. Czytałam Dumę i uprzedzenie, jak i Drugą szanse. Obie mi się podobały, choć bardziej ta druga

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe cegiełki! Koniecznie zdaj relację jak przeczytasz Agathę Christie. Jestem ciekawa tejże książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :)
      Jasne, muszę dokończyć jeszcze z dwa opowiadania.

      Usuń
  6. Czytałam tylko "Dumę i uprzedzenie" i grzechem byłoby jej nie polecić! Również "Rozważna i romantyczna" tej samej autorki jest świetną powieścią 😉
    A propo- miałam ostatnio taką sytuację. W nocy nagle mnie obudził huk. Ja, przestraszona, nie wiem co się dzieje. Okazało się, że "Hopeless" spadła z półki, przy okazji rozbijając statek z porcelany XD
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecanki 😙
      Szkoda statku :c Ja to bym oewnie tam dostała zawału.. Ewentualnie bym się nie przebudziła, bo najczęściej trudno mnie czymkolwiek obudzić, dlatego jako budzik muszę sobie puszczać jakieś mocniejsze brzmienia.. Seryjnie, tylko to mnie rusza XD

      Usuń
  7. Nie lubię Christie jakoś, choć pewnie wielbiciele kryminałów pasy by ze mnie darli za takie stwierdzenie. ;) Podoba mi się tytuł "John ginie na końcu", wygląda jak spojler, zabawny zabieg. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego nie da się lubić ^ ^
      A z tym Johnem to fakt, ciekawi mnie co z tego będzie :D

      Usuń
  8. nie znam żadnej z tych książek. czytając wprowadzenie pomyślałam o moim skromnym regaliki na książki, stojącym za łóżkiem. obym nigdy nie obudziła się mając jego zawartość na sobie, mogłoby to zaboleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym, żeby to się nie spełniło 😂

      Usuń
  9. Czytałam tylko jedną - "John ginie na końcu" i... to najbardziej nienormalna i psychiczna książka jaką czytałam ;P Bardzo specyficzna i nie każdemu może się spodobać, aczkolwiek naprawdę Ci ją polecam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego od niej troszkę oczekuje, więc ciesze się czytając Twoje słowa 😀

      Usuń
  10. Trzy "dolne" książki nie w moim klimacie. Ale ostatnio mam wielką chęć na Agathę Christie (dotychczas przeczytałam tylko jeden jej kryminał). A "Dumę i uprzedzenie" polecam całym sercem. Warto także obejrzeć ekranizację, ale to już po przeczytaniu. ;)
    Pozdrawiam,
    Kania Frania
    www.kaniafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już są na półce to przynajmniej większa motywacja do przeczytania ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Na wstępie wiedz, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż z jakiegoś powodu znalazłeś się właśnie tutaj.

Wykorzystując, więc już tę jakże wspaniałą sytuację: proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki tym paru słowom czy też zdaniom wiem, że ktoś choć podejmuje się próby przeczytania zamieszczonych tutaj tekstów. Także, tym którzy wyrazili swoją opinię na blogu dziękuję z całego serduszka!

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania :)
~Emi✌