środa, 30 listopada 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #3


Dziękuję cieplutko Basi z bloga Moje czytadełka za nominację! c: 
Przepraszam też jednocześnie, że zwlekałam tak długo z odpowiedzią :c

Przejdźmy, więc do odpowiedzi!
 

1. Ulubiona książkowa para.

I już na wstępie problem :D Najczęściej mam mieszane uczucia co do jednego z wybranków, przez co jestem za jakąś parą tylko ze względu na tę bardziej lubianą połówkę. Hm, Gale i Katniss z Igrzysk śmierci oraz Liam i Ruby z Mrocznych umysłów to chyba najsilniejsi zawodnicy w tej kategorii (tak w sumie dałabym inną parkę, ale to byłby taki spojler, że nie, wolę się nie narażać, powiem tyle, kocham niebieskowłosą ❤)!


http://s8.favim.com/orig/150423/arrows-books-gale-gif-Favim.com-2673445.gif

2. Ulubiony bohater książkowy.

Ale tak to tak jeden? :c Kochana, ja nie dam rady! Wybierać między: Herkulesem Poirot, Sherlockiem Holmesem, Newt oraz Minho z Więźnia labiryntu, Kędziorem z Chłopców, Galem oraz Finnickiem z Igrzysk śmierci, Lokim z Kłamcy, Liamem, Colem oraz Pulpetem z Mrocznych umysłów?? Veto!


 https://media.tenor.co/images/f1cfdb4ceb7fa179798efd76850c61ce/raw

3. Ulubiony serial.

Parę ładnych lat temu oglądałam naprawdę sporo seriali, miałam nawet rozpiskę, co i kiedy oglądać, w innym wypadku pogubiłabym się w tym wszystkim :D Obecnie, co widać chociażby po ostatnim Kulturalnym podsumowandzie, produkcję, na które rzeczywiście zwracam jakąkolwiek uwagę to Sherlock (już tak blisko do premiery 4 sezonu auhdjkdanjdknjkdanejknekane) oraz American Horror Story (bo kto by nie kochał tych aktorów? ❤).


 https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/NRMQlktJFCe3t-6ndCZvMLpJaSE/fit-in/1024x1024/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2014/11/06/791/n/1922283/4d2769b3487c8d7f_tumblr_inline_my05shfF5j1r1l8i9/i/He-Master-Illusion.gif

4. Czy jest taka książką, która jest szczególnie bliska twemu sercu?

Mogłabym znowu wybrać "To" Stephena Kinga, ale całkiem niedawno duże wrażenie zrobiła na mnie "Ostatnia piosenka" Nicholasa Sparksa ze względu na piękne ukazanie ewoluujących relacji rodzinnych i to na nią się powołam :)


http://static.tumblr.com/fa6duaj/n44ltft4z/tumblr_lsybtzhewr1qddam6o1_500.gif

5. Gdzie najchętniej czytasz książki?

W moim łóżeczku owinięta ulubionym kocykiem ozdobionym tęczowym wizerunkiem Boba Marleya i ciepłą herbatką tuż obok


http://bestanimations.com/Books/finger-passes-along-book-spines-library-animated-gif.gif

6. Ekranizację jakiej książki chciałbyś/chciałabyś zobaczyć na ekranie?

Chętnie zobaczyłabym całą trylogię "Mrocznych umysłów" autorstwa Alexandry Bracken w kinie. Tylko bałabym się wyboru obsady do filmów :D


 http://66.media.tumblr.com/1eddce8aa4958e714aa60749a8b2bfac/tumblr_n8ta0iBhV21rpzrx4o1_r2_500.gif
 https://66.media.tumblr.com/f9128b34ed658e53924852d3f7bf50a2/tumblr_n8ta0iBhV21rpzrx4o5_r5_500.gif

7. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

To było jakoś w czwartej/piątek klasie podstawówki. Jako tamtejsza fanka serialu iCarly ambitna ja uznała, że stworzy bloga o tej produkcji z różnymi newsami na temat nowych odcinków, ale także co ciekawe, tłumaczyłam tam wtedy różne artykuły i w ogóle, działo się, hah :D Co śmieszne blog był całkiem popularny nawet po zakończeniu serialu, choć treści tam przeze mnie zamieszczane nie były za specjalne, a wygląd wołał o pomstę do nieba... Ale jakiej to znowu finezji można oczekiwać po jedenastoletniej autorce? Potem przestałam się tym tak interesować, pisałam co prawda o serialu Sam & Cat, czyli luźnej kontynuacji iCarly, ale nie czerpałam z tego tytułu takiej radości jak wcześniej i uznałam, że chcę pisać o czymś "poważniejszym" i tak zabrałam się za książki, bodajże w drugiej klasie gimnazjum i zostałam tutaj do dnia dzisiejszego :D


 http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110709235808/icarly/images/c/cb/SHH.gif

8. Od jak dawna czytasz książki?

W zasadzie to od kiedy tylko nauczyłam się czytać. Poświęcałam na tę czynność sporo czasu w drugiej/trzeciej klasie podstawówki, potem miałam zastój, aż do gimnazjum i od tego czasu czytam dość regularnie, aczkolwiek ostatnio jest beznadziejnie pod tym względem :)


https://66.media.tumblr.com/de1267610acb4a29d15760fff8ab8e2d/tumblr_o6tzzyvEk81tzv1dpo1_500.gif

9. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?

Wszystko zależy od mojego humoru.

Kiedy mam ochotę na coś lżejszego brzmieniowo z reguły sięgam po twórczość: Depeche Mode, Kate Bush, Melanie Martinez, Twenty One Pilots, Sii, Florence + The Machine, Marysi Peszek czy Artura Rojka jak i Hey.

A kiedy chcę przenieść się w czasie do Seattle trafiam na: Alice in Chains, Mother Love Bone, Hole, Nirvanę, Pearl Jam, Candlebox, Mad Season, Stone Temple Pilots, Soundgarden czy Temple of the Dog.

(Bez podziału na gatunki) Jadąc po najbardziej znanych, być może i przez Was lubianych, słucham także: Judas Priest, Metallicę, Iron Maiden, Pink Floyd, Genesis, Queen, Abbę, Yazoo, INXS, Hurts, Republikę, Arctic Monkeys, Fall Out Boy... I można by tak wymieniać i wymieniać, więc może lepiej chodźmy dalej c:


https://media.tenor.co/images/4708a50db64820a9540190ff63cc96f6/raw

10. Jaką książkę obecnie czytasz?

"Klątwę tygrysa" autorstwa Colleen Houck. 
Tak, nadal.

 http://ecsmedia.pl/c/klatwa-tygrysa-b-iext38591843.jpg
 
11. Jaki gatunek książek najczęściej czytasz?

Kiedyś horrory i kryminały, teraz... Wychodzi na to, że młodzieżówki. Moja czytelnicza lista przechodzi dziwną ewolucję... Ale to dobrze! Bo najważniejsze jest nie zamykać się na jedną pulę gatunkową. Nigdy nie wiadomo co nas zachwyci :)


http://s11.favim.com/orig/160309/books-gif-love-reading-Favim.com-4065746.gif




A jako, że jest ze mnie leniwa klucha nie nominuje tym razem nikogo.
Choć nie, to nie tylko moje lenistwo (nie usprawiedliwiaj się...), prawda jest taka, że troszkę wyszłam z obiegu i dawno nie zaglądałam na wszystkie Wasze blogi :c Ale staram się to nadrabiać!
Do kiedyś :*

6 komentarzy:

  1. Za Liamem z "Mrocznych umysłów" jakoś szczególnie nie przepadałam, ale Cole'a uwielbiałam ❤
    "To" Kinga mam w planach. Zapewne nie na grudzień, ale mam nadzieję, że w styczniu uda się ją przeczytać :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu mam dylemat, bo generalnie kocham braci Stewart, ale Cole'a zabrała mi już moja przyjaciółka i trochę nie mam wyjścia :D
      Przesyłam Ci moc uścisków i życzę w powodzenia w czytaniu "To"! Mam nadzieję, że Ci się spodoba c;

      Usuń
  2. Czy ta niebieskowłosa to Karou? A jak nie, to kto, bo nie potrafię sobie przypomnieć nikogo innego...? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie, nie! Nie czytałam jeszcze "Córki dymu i kości" 😂 To akurat odniesienie do bohaterki z Mrocznych umysłów 😁

      Usuń
    2. Ja z kolei nie czytałam ''Mrocznych umysłów'', ale mam zamiar! :D

      Usuń
    3. Hah, no to polecam cieplutko ❤

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Na wstępie wiedz, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż z jakiegoś powodu znalazłeś się właśnie tutaj.

Wykorzystując, więc już tę jakże wspaniałą sytuację: proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki tym paru słowom czy też zdaniom wiem, że ktoś choć podejmuje się próby przeczytania zamieszczonych tutaj tekstów. Także, tym którzy wyrazili swoją opinię na blogu dziękuję z całego serduszka!

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania :)
~Emi✌